Η Αστυνομική Διεύθυνση Άρτας με συντονιστή  και ομιλητή τον κ. Πετρέκα Σεραφείμ σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών του σχολείου μας διοργάνωσε ομιλία-συζήτηση την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 11:00-12:00 με θέμα “Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο”. Η ομιλία  απευθύνθηκε προς  μαθητές της Γ’  Γυμνασίου, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *